GOOGLE TRAŽILICA - GOOGLAJJJ !

ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

ETIČKE I MORALNE OSOBINE STIPE POPIĆA - ( moj školski sastav iz 7.razreda osnovne škole )

ETIČKE I MORALNE OSOBINE STIPE POPIĆA !!!

Ja sam Stipe Popić,sin Mile Popić i Ivke Duspara i idem u 7. razred osnovne škole « Ivan Mažuranić « , Sibinj.

Kao prvo JA volim svoj život i zahvalan sam BOGU da mi je podario zdravlje i sreću.

Kao drugo JA volim sve one koji mene vole,volim se uvijek zezati,ali NE na štetu nekoga(nap: svoju ili tuđu štetu ) jer se JA uvijek ZAPRAVO šalim zbog toga što jednostavno JA nisam SPOSOBAN DA ZLO MISLIM.

Jako sam OSJEĆAJAN,POPUT SVOJE MAMETINE.

Volim drugima pomagati i poštujem svako mišljenje svakoga.

Volim i kad me netko OPOMENE kad počinim nešto loše jer U VEĆINI SLUČAJEVA UOČIM SVOJU POGREŠKU I U KOLIKO SAM JU UOČIO I DOKUČIO UVUJEK ĆU JE BITI SPREMAN PRIZNATI I AKO JE MOGUĆE - POPRAVITI.

Ne volim izdajice i one koji žele da samo nekoga ponize kao što JA neke poznajem.
Nisam ljubomoran kao što neki mislu jer sam hladnokrvan,ali sve ima svoje granice.
Ponekad sam i LOŠ ČOVJEK i to samo kada je netko prema meni loš.

Koji idu meni uz dlaku, idem i JA njima uz dlaku, ali samo zato da bi im otvorio oči da svate da ne mogu sakatiti nečiji život bez itke ozbiljnosti,morala i odgovornosti.

Smatram da je to jedino pravedno da se svatko odupre nepravdi ali ne na zlotvoran način nego na dobrotvoran način jer čovjekova životna dužnost je braniti se od svojih neprijatelja i svega zla.

Svaki čovjek ima svoje prijatelje i neprijatelje,kao što se i dobro i zlo u svijetu isprepleće.

Ja svoje neprijatelje ne volim,ali sam UVIJEK U STANJU POSTATI PRIJATELJ S NEPRIJATELJEM,POD UVJETOM DA JE I ON TO SPREMAN POSTATI SAMNOM.

Nema komentara:

Objavi komentar

Roštiljada Sl.Brod 24.06.2015